Improving Management Skills for IT Leaders
Դասընթացի Իդ : SSK-011
Դասի տևողությունը (օրերով) : 2 օրերը
Տևողությունը առցանց : 2 օրերը
Ուսումնական պլան : վիրտուալ հրահանգչի կողմից ղեկավարվող դասարանային ուսուցում - ONLINE
Ակնարկ
Սույն դասընթացի նպատակն է ձևավորել և կատարելագործել հիմնական կառավարչական և կազմակերպչական հմտությունները, յուրացնել ՏՏ մենեջերների կառավարման գործունեության հիմնական սկզբունքներն ու մեթոդաբանությունը:
դուք կարող եք հետևել ձեր կոմպետենցիաների զարգացման դինամիկային ՝ հրահանգչի անհատական հետադարձ կապի շնորհիվ:
Այս դասընթացի լսարանը
- սկսնակ առաջնորդներ
- ՏՏ մենեջերներ աշխատանքային փորձով
Արդյունքներ
ուսանողները կսովորեն.
- աշխատակիցների աշխատանքի պլանավորման և կազմակերպման մասին
- կոնֆլիկտների կառավարման մասին
- սթրեսի կառավարման մասին
- պատվիրակության մասին
- աշխատակիցների մոտիվացիայի մասին
- կառավարչական որոշումների արդյունավետության բարձրացման մասին
- տեղում կառավարչական Սխալների նվազեցման մասին
- աշխատանքային կարգապահության ամրապնդման մասին
- թիմի արդյունավետության ձևավորման մասին
ուսանողները կկարողանան ՝
- ընտրեք ղեկավարման ոճը, Կառավարեք աշխատանքային հասունությունը
- զարգացնել հակաճգնաժամային հմտությունները և կայացնել արդյունավետ ռազմավարական, ֆինանսական, գործառնական և թիմային որոշումներ
- բացահայտել որոշումների կայացման վրա ազդող գործոնները
- պրակտիկ հաղորդակցման տեխնիկա թիմում
- թիմի հետ երկխոսություն կառուցեք մարդկանց կառավարելու ոչ ուղղորդող եղանակների միջոցով ՝ հաշվի առնելով նրանց անձնային առանձնահատկությունները
- կառավարել հույզերն ու սթրեսը
- նվազագույնի հասցնել անորոշության, աշխատակիցների հուզական անկայունության և անձնակազմի շրջանառության ազդեցությունը
Ուրվագիծ
Մոդուլ 1: Ժամանակակից կառավարման հիմունքները տուրբուլենտ տնտեսության մեջ: Ժամանակի մարտահրավերները
- վերահսկողություն: Կառավարում
- 4 կառավարչական գործառույթներ
- պլանավորում և պլանավորման մեթոդներ
- Ժամանակի կառավարում
- ղեկավար դերեր
- կառավարչի պատասխանատվության ոլորտները, գործառույթները և խնդիրները
- ռեսուրսներ
- պատվիրակություն
- պատվիրակության մտահոգությունները
Մոդուլ 2: Կառավարման հոգեբանության հիմունքները:
- աշխատակիցների առջև խնդիրներ դնելու եղանակներ
- աշխատակիցների վրա ազդելու ուղիները
- կառավարման ոճերը
- առաջադրանքների կատարման վերահսկում
- Հետադարձ կապ
- կառուցողական հետադարձ կապ-քննադատություն
- grow Հետադարձ կապ
- ՏՏ մենեջերի իրավասությունները
- ղեկավարի տեղեկատվական իրավասությունը
- ղեկավարի հաղորդակցական կոմպետենտությունը
- բաց հարցեր
- դրական ձևակերպում
Մոդուլ 3: Կառավարման որոշումների կայացում: կառավարչական ընտրության հայեցակարգը և որոշումների տեսակները
- հուզական ինտելեկտի բաղադրիչները
- Տրիգերներ և էմոցիաների կառավարում
- սթրեսը և արդյունավետ հուզական վիճակի ակտիվացման քայլերը
- զգացմունքային առաջնորդություն
- առաջնորդի խնդիրները: Ռեսուրսների կառավարում. Ռեսուրսների տեսակները
- թիմի արդյունավետության բանաձևը
- Թիմբիլդինգ
- Թիմբիլդինգ
- պաշտոնի անձնագիր
- հարցազրույցի անցկացում: Աշխատակիցների հավաքագրում
- հարցազրույցի սխալներ
- ընթացիկ թիմի գնահատումը ըստ Կոմպետենցիաների
- “գոյատևման” կամ “զարգացման” կորպորատիվ մշակույթը
Մոդուլ 4: Ծրագրի իրականացման ընթացքում կոնֆլիկտային հաղորդակցություն (անթերի խորհրդատվություն):
- ՏՏ մասնագետների հոգեբանական առանձնահատկությունները
- կազմակերպության ՏՏ բաժնի համակարգային հայացք
- ընկերության օգտատերերի և ՏՏ բաժինների հետ հաղորդակցական փոխգործակցության նպատակներն ու փուլերը
- նախագծերի իրականացման ընթացքում օգտատերերի հետ կոնֆլիկտների Բնորոշ պատճառները
- հաղորդակցման մասնակիցների դերերի որոշումը խաչ ֆունկցիոնալ փոխազդեցությունում
- Ինչ է “անարդյունավետ հաղորդակցությունը”
- թաքնված դիմադրություն
- առանց կոնֆլիկտային հաղորդակցությունները ծրագրի իրականացման ընթացքում
- “հոգեբանական անվտանգություն” անվտանգության հայեցակարգ
- օգտատերերի իրական, ոչ միշտ ակնհայտ խնդիրների բացահայտում
- բանակցությունների նպատակները: “Հաղթանակը-win” ռազմավարությունը
- “երրորդ այլընտրանքի” որոնում
Մոդուլ 5. ոչ դրամական մոտիվացիայի և ՏՏ մասնագետների ներգրավվածության կառավարում
- մոտիվացիայի հիմնական տեսությունները
- SCARF մոդելը կիրառվում է կազմակերպության ՏՏ բաժինների աշխատանքի նկատմամբ
- հիմնական կարիքների վրա հիմնված Մոտիվացիա: Ժամանակակից պրակտիկա
- Մոտիվացիա ընդդեմ դեմոտիվացիայի: Աշխատանք դեմոտիվացված աշխատակիցների հետ
- մոտիվացիոն նստաշրջան
- ՏՏ մասնագետների հոգեբանական առանձնահատկությունները և այդ հատկանիշների օգտագործումը ի շահ կազմակերպության
- ՏՏ մասնագետի ներքին մոտիվացիայի առանձնահատկությունները
- ՏՏ ոլորտում ոչ նյութական մոտիվացիայի կառուցման ժամանակակից մոտեցումները
- ՏՏ մասնագետների զարգացման ժամանակակից ձևաչափերը