Improving Management Skills for IT Leaders

Դասընթացի Իդ : SSK-011

Դասի տևողությունը (օրերով) : 2 օրերը

Տևողությունը առցանց : 2 օրերը

Ուսումնական պլան : վիրտուալ հրահանգչի կողմից ղեկավարվող դասարանային ուսուցում - ONLINE

Ակնարկ

Սույն դասընթացի նպատակն է ձևավորել և կատարելագործել հիմնական կառավարչական և կազմակերպչական հմտությունները, յուրացնել ՏՏ մենեջերների կառավարման գործունեության հիմնական սկզբունքներն ու մեթոդաբանությունը:

դուք կարող եք հետևել ձեր կոմպետենցիաների զարգացման դինամիկային ՝ հրահանգչի անհատական հետադարձ կապի շնորհիվ:

Այս դասընթացի լսարանը

  • սկսնակ առաջնորդներ
  • ՏՏ մենեջերներ աշխատանքային փորձով

Արդյունքներ

ուսանողները կսովորեն.

  • աշխատակիցների աշխատանքի պլանավորման և կազմակերպման մասին
  • կոնֆլիկտների կառավարման մասին
  • սթրեսի կառավարման մասին
  • պատվիրակության մասին
  • աշխատակիցների մոտիվացիայի մասին
  • կառավարչական որոշումների արդյունավետության բարձրացման մասին
  • տեղում կառավարչական Սխալների նվազեցման մասին
  • աշխատանքային կարգապահության ամրապնդման մասին
  • թիմի արդյունավետության ձևավորման մասին

ուսանողները կկարողանան ՝

  • ընտրեք ղեկավարման ոճը, Կառավարեք աշխատանքային հասունությունը
  • զարգացնել հակաճգնաժամային հմտությունները և կայացնել արդյունավետ ռազմավարական, ֆինանսական, գործառնական և թիմային որոշումներ
  • բացահայտել որոշումների կայացման վրա ազդող գործոնները
  • պրակտիկ հաղորդակցման տեխնիկա թիմում
  • թիմի հետ երկխոսություն կառուցեք մարդկանց կառավարելու ոչ ուղղորդող եղանակների միջոցով ՝ հաշվի առնելով նրանց անձնային առանձնահատկությունները
  • կառավարել հույզերն ու սթրեսը
  • նվազագույնի հասցնել անորոշության, աշխատակիցների հուզական անկայունության և անձնակազմի շրջանառության ազդեցությունը

Ուրվագիծ

Մոդուլ 1: Ժամանակակից կառավարման հիմունքները տուրբուլենտ տնտեսության մեջ: Ժամանակի մարտահրավերները

  • վերահսկողություն: Կառավարում
  • 4 կառավարչական գործառույթներ
  • պլանավորում և պլանավորման մեթոդներ
  • Ժամանակի կառավարում
  • ղեկավար դերեր
  • կառավարչի պատասխանատվության ոլորտները, գործառույթները և խնդիրները
  • ռեսուրսներ
  • պատվիրակություն
  • պատվիրակության մտահոգությունները

Մոդուլ 2: Կառավարման հոգեբանության հիմունքները:

  • աշխատակիցների առջև խնդիրներ դնելու եղանակներ
  • աշխատակիցների վրա ազդելու ուղիները
  • կառավարման ոճերը
  • առաջադրանքների կատարման վերահսկում
  • Հետադարձ կապ
  • կառուցողական հետադարձ կապ-քննադատություն
  • grow Հետադարձ կապ
  • ՏՏ մենեջերի իրավասությունները
  • ղեկավարի տեղեկատվական իրավասությունը
  • ղեկավարի հաղորդակցական կոմպետենտությունը
  • բաց հարցեր
  • դրական ձևակերպում

Մոդուլ 3: Կառավարման որոշումների կայացում: կառավարչական ընտրության հայեցակարգը և որոշումների տեսակները

  • հուզական ինտելեկտի բաղադրիչները
  • Տրիգերներ և էմոցիաների կառավարում
  • սթրեսը և արդյունավետ հուզական վիճակի ակտիվացման քայլերը
  • զգացմունքային առաջնորդություն
  • առաջնորդի խնդիրները: Ռեսուրսների կառավարում. Ռեսուրսների տեսակները
  • թիմի արդյունավետության բանաձևը
  • Թիմբիլդինգ
  • Թիմբիլդինգ
  • պաշտոնի անձնագիր
  • հարցազրույցի անցկացում: Աշխատակիցների հավաքագրում
  • հարցազրույցի սխալներ
  • ընթացիկ թիմի գնահատումը ըստ Կոմպետենցիաների
  • “գոյատևման” կամ “զարգացման” կորպորատիվ մշակույթը

Մոդուլ 4: Ծրագրի իրականացման ընթացքում կոնֆլիկտային հաղորդակցություն (անթերի խորհրդատվություն):

  • ՏՏ մասնագետների հոգեբանական առանձնահատկությունները
  • կազմակերպության ՏՏ բաժնի համակարգային հայացք
  • ընկերության օգտատերերի և ՏՏ բաժինների հետ հաղորդակցական փոխգործակցության նպատակներն ու փուլերը
  • նախագծերի իրականացման ընթացքում օգտատերերի հետ կոնֆլիկտների Բնորոշ պատճառները
  • հաղորդակցման մասնակիցների դերերի որոշումը խաչ ֆունկցիոնալ փոխազդեցությունում
  • Ինչ է “անարդյունավետ հաղորդակցությունը”
  • թաքնված դիմադրություն
  • առանց կոնֆլիկտային հաղորդակցությունները ծրագրի իրականացման ընթացքում
  • “հոգեբանական անվտանգություն” անվտանգության հայեցակարգ
  • օգտատերերի իրական, ոչ միշտ ակնհայտ խնդիրների բացահայտում
  • բանակցությունների նպատակները: “Հաղթանակը-win” ռազմավարությունը
  • “երրորդ այլընտրանքի” որոնում

Մոդուլ 5. ոչ դրամական մոտիվացիայի և ՏՏ մասնագետների ներգրավվածության կառավարում

  • մոտիվացիայի հիմնական տեսությունները
  • SCARF մոդելը կիրառվում է կազմակերպության ՏՏ բաժինների աշխատանքի նկատմամբ
  • հիմնական կարիքների վրա հիմնված Մոտիվացիա: Ժամանակակից պրակտիկա
  • Մոտիվացիա ընդդեմ դեմոտիվացիայի: Աշխատանք դեմոտիվացված աշխատակիցների հետ
  • մոտիվացիոն նստաշրջան
  • ՏՏ մասնագետների հոգեբանական առանձնահատկությունները և այդ հատկանիշների օգտագործումը ի շահ կազմակերպության
  • ՏՏ մասնագետի ներքին մոտիվացիայի առանձնահատկությունները
  • ՏՏ ոլորտում ոչ նյութական մոտիվացիայի կառուցման ժամանակակից մոտեցումները
  • ՏՏ մասնագետների զարգացման ժամանակակից ձևաչափերը
Обучение и сертификация в различных областях информационных технологий по продукции и технологиям мировых лидеров ИТ-рынка
Невский пр, дом 173, литер А
Санкт-Петербург
Санкт-Петербург
Россия
+7 (812) 611-15-75